SILNIK WENTYLATORA DC INVERTER
Firma AUX stworzyła w pełni inwerterowy system, który wyposażony jest w specjalnie zaprojektowany układ sterujący zapewniający bardzo niskie zużycie energii. Inwerterowy silnik wentylatora jednostki zewnętrznej zapewnia pełną modulację prędkości, co przekłada się na zmniejszenie poziomu hałasu oraz zużycia energii. Bardzo wytrzymała, sześciokomorowa sprężarka inwerterowa zapewnia stabilną i wydajną pracę urządzenia. Zapewnia najwyższe parametry EER/SCOP.
Technologia oszczędności energii
Wysokociśnieniowe dwukomorowe sprężarki SCROL DC inwerter HITACHI.
Uzyskanie wysokiej wydajności oraz niskiego poziomu hałasu, możliwe jest dzięki temu, że sprężarka pracuje z większą częstotliwością oraz skrócony został czas uruchamiania urządzenia. Pracując w takich warunkach możliwe jest szybsze uzyskanie pożądanej temperatury pomieszczenia. Wysokociśnieniowa komora sprężarki umożliwia wewnętrzny obieg oleju dzięki wewnętrznej różnicy ciśnień oraz odpowiada za zapewnienie odpowiedniej ilości oleju podczas pracy z niską częstotliwością obrotów. Podczas pracy w komorze sprężarki niskociśnieniowej zasysany gaz podgrzewa się przepływając obok uzwojeń. W sprężarce wysokociśnieniowej ogrzewanie czynnika chłodniczego jest zdecydowanie niższe co pozwala na uzyskanie wyższej wydajności pracy. Silnik sprężarki niskociśnieniowej chłodzony jest zasysanym czynnikiem co prowadzi do słabego smarowania ze względu na niestabilność temperatury oleju podczas pracy przy niskiej temperaturze otoczenia. Silnik sprężarki wyokociśnieniowej chłodzony jest gazem co pozwala na uzyskanie wyższej wydajności grzewczej urządzenia. Komora wysokoćiśnieniowa pełni funkcję tłumika kompozytowego, dzięki czemu następuje obniżenie hałasu wywołanego praca urządzenia.
1. EVI – Poprawiony Wtrysk Czynnika.
Wtrysk czynnika w trybie ogrzewania redukuje temperaturę tłoczenia, podnosi wydajność sprężarki, poprawia wydajność ogrzewania.
2 .Zoptymalizowany wirnik.
W trybie ogrzewania redukuje temperaturę tłoczenia, podnosi wydajność sprężarki, poprawia wydajność ogrzewania.
3. Rurka wyrównawcza oleju.
Zapewnia równocześnie powrót oleju do sprężarki oraz dynamiczny bilans oleju pomiędzy wieloma sprężarkami w układzie.
4. Silnik o wysokiej efektywności.
Stator z wysokiej jakości materiałów współpracujący z rotorem na magnesach neodymowych uzyskuje najwyższą efektywność.
5. Pojemny bufor tłoczenia.
Redukuje hałas przepływającego gazu i drgania w czasie pracy.
6. Nowa konstrukcja zaworu nadmiarowego.
Podnosi efektywność przy częściowym obciążeniu, dostosowuje ciśnienie do warunków obciążenia, podnosi efektywność sprężarki.
7. Zawór średniego ciśnienia.
Zgodnie ze średnim ciśnieniem utrzymuje docisk wirującej spirali, podnosząc trwałość sprężarki.
8. Trwałe łożyska.
Stosując cylindryczne samonastawne łożyska kulkowe podniesiono niezawodność sprężarki
9. Wewnętrzny obieg oleju.
Zmniejsza straty ciepła i poprawia cyrkulację oleju, podnosząc trwałość sprężarki.
10. Zębata pompa olejowa.
Zapewnia odpowiednie smarowanie przy niskich i wysokich częstotliwościach pracy sprężarki, podnosząc jej niezawodność.
WTRYSK GAZU DO SPRĘŻARKI
Dzięki technologii wtrysku, para czynnika chłodniczego może być bezpośrednio wtryskiwana do komory spiral sprężarki, co zwiększa ciśnienie ssania i temperaturę systemu. Dzięki temu zapewnia skuteczne ogrzewanie w niskich temperaturach oraz skutecznie reguluje stopień sprężania oraz zapewnia wysoką sprawność.